Game-Play Zone # Its all about gaming
Forum dedicat jocurilor online si single player aici gasesti tutoriale ghiduri si resurse de cea mai buna calitate. Inregistreaza-te pentru a putea avea acces la cele mai noi stiri in materie de gaming.
ENG:Welcome please REGISTER to see download links and images.

[TUTORIAL] Bonusuri și funcții în quest-uri

In jos

[TUTORIAL] Bonusuri și funcții în quest-uri

Mesaj Scris de Nadwlee™ la data de Dum Sept 20, 2015 5:29 pm

apply.ATT_SPEED = Viteza de atac
apply.MOV_SPEED = Viteza de miscare
apply.HP_REGEN = Regenerare HP
apply.SP_REGEN = Regenerare MP
apply.POISON_PCT = Sansa de otravire
apply.SLOW_PCT = Sansa de a incetini inamicul
apply.STUN_PCT = Sansa anti-stun
apply.CRITICAL_PCT = Sansa unei lovituri critice
apply.PENERATE_PCT = Sansa unei lovituri patrunzatoare
apply.ATTBONUS_HUMAN = Impotriva semi-oamenilor
apply.ATTBONUS_ANIMAL = Impotriva animalelor
apply.ATTBONUS_ORC = Impotriva orcilor
apply.ATTBONUS_MILGYO = Impotriva esotericilor
apply.ATTBONUS_DEVIL = Impotriva diavolilor
apply.IMMUNE_STUN = Imun la necunostinta
apply.IMMUNE_SLOW = Imun la incetinire
apply.RESIST_SWORD = Rezistenta sabie
apply.RESIST_TWOHAND = Rezistenta 2 maini
apply.RESIST_BELL = Rezistenta evantai
apply.RESIST_FAN = Rezistenta clopot
apply.RESIST_DAGGER = Rezistenta pumnal
apply.RESIST_BOW = Rezistenta sageti(arc)
apply.RESIST_MAGIC = Rezistenta magie
apply.REFLECT_MELLE = Sansa de a reflecta
apply.BLOCK = Sansa de blocare
apply.ATT_GRADE_BONUS = Atac [DMG]
apply.DEF_GRADE_BONUS = Aparare[DEF]
apply.MAX_HP = HP
apply.MAX_SP = MP

--Bonus VS--

apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER = Bonus impotriva monstrilor
apply.ATT_BONUS_TO_WARRIOR = Bonus impotriva Warrior
apply.ATT_BONUS_TO_ASSASSIN = Bonus impotriva Ninja
apply.ATT_BONUS_TO_SURA = Bonus impotriva Sura
apply.ATT_BONUS_TO_SHAMAN = Bonus impotriva Saman
apply.RESIST_ASSASSIN = Rezistenta impotriva Ninja
apply.RESIST_SURA = Rezistenta impotriva Sura
apply.RESIST_SHAMAN = Rezistenta impotriva Saman
apply.RESIST_WARRIOR = Rezistenta impotriva Warrior

Cum adaugam un bonus in quest,pe timp :

Cod:
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10 --- 10% vit de atac

Atunci avem nevoie de adaugarea timpului pentru bonus ,in cazul de fata adaugam 60 de ani :

, 60*60*24*365*60)


Rezultatul nostru v-a arăta așa :

Cod:
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, -10,60*60*24*365*60)

Ce inseamna 60*60*24*365*60 ?

60*60*24*365*60
1. Secunde
2. Minute
3. Ore
4. Zile
5. Ani

Numarul maxim de bonusuri este 3 ,asa evitati posibilele BUGURI .

DE EXEMPLU :

Cod:
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 20
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 50

Sper că v-am fost de folos !

Nadwlee™

Mesaje : 19
Bani Cash : 57
Contributie : 0
Data de inscriere : 20/09/2015

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum